Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 15 lipca 2014

Kwiaty

     W tym wpisie można zobaczyć różne kwiaty i bukiety wykonane przeze mnie. Większość powstała na prezent.
Krokusy z bibuły,


 
prymulki i kolorowy ptaszek,


 
świeczka z kwiatami wokół niej,

 
mieczyk, czy jak kto woli gladiola w szklanym wazonie wypełnionym łakociami 
(cukierkami, drażetkami, żelkami, itp.),

 
kwiatki wykonane z filcu
 - można je przyszyć/przykleić do ubrania, torebki, czapki, szalika, opaski na włosy, wykorzystać robiąc biżuterię, czy kartki, albo zrobić z nich broszkę
 (ta pomarańczowa róża nadaje się w sam),









 
róże wykonane z jesiennych liści,




 
kwiaty z frotek do włosów,

 
tulipany origami z papieru 
(zrobione z myślą np. o kociarzach, psiarzach, których sierściuszki lubią podskubywać rośliny; te im nie zaszkodzą, bo nie są trujące), 



 
2 bukiety z niespodzianką - wśród kwiatów są powtykane praliny, 








a na koniec bukiety dla mam - mojej i teściowej. 
Wykorzystałam kwiatki kusudama. Papierowe to bezpieczne dla zwierząt jakie mamy posiadają. Nie więdną i nie trzeba pamiętać by dolać wody do wazonu.





1 komentarz:

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!