Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 15 lipca 2014

Od czego by tu zacząć...


     Od czego by tu zacząć. Od napisania kilku słów o sobie i prezentacji moich prac.  

Uwielbiam podróże (miejsca-godne-polecenia.bloog.pl/), gotować i tworzyć drzewo genealogiczne mojej rodziny.  Ale ten blog poświęcony jest mojej największej pasji - robieniu biżuterii i nie tylko (kartek, stroików, róznych dekoracji i niebanalnych prezentów). 

Oto kilka rzeczy mojej roboty: 
doniczka w kształcie konewki,



 motylki z filcu,

                                      

 kilka oklejonych pudełek, w jednym z nich krokodyl zrobiony z koralików,




zaproszenie,


ramka na Walentynki,


świeczka własnej roboty,


 ramka - wspomnienie wypadu nad morze, z muszelkami, kamyczkami, bursztynkami,


 kubki na długopisy,


                                     

                                                

 tort z pieluszek na roczek mojego siostrzeńca.


i jeżyki, mały i duży.


   
     To co zrobiłam można zobaczyć tutaj:

1 komentarz:

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!