Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 15 lipca 2014

Wymianka motylo - kocia

Wymienię rękodzieło z kotami lub motylami na:


* jedną z książek: „ Teściową oddam od zaraz”, „Szczęście spod igły”, „Ulotne chwile szczęścia”,   

* biżuterię mojego autorstwa lub coś innego co wpadnie w oko osobie biorącej udział w mojej wymiance.


Przewiduje dorzucenie do paczki np. serwetek do decoupage lub czegoś innego. Jeśli uczestnik sam sobie nie wybierze nagrody to wysyłam niespodziankę.

W komentarzach proszę zgłaszać co kto ewentualnie chciałby dla mnie zrobić oraz co w zamian wybiera (książkę i jej tytuł albo coś z rękodzieła).

Proszę zostawiać jakieś namiary do siebie bym mogła skontaktować się z wybranymi osobami. Może to być adres bloga albo coś innego.

Jeśli ktoś chce może zgłosić się pisząc do mnie : annagerszendorf@wp.pl lub skontaktować się ze mną za pomocą FB.

Kilka osób już zrobiło dla mnie motyle, czy coś z motylami. Mam nadzieję, że te osoby są zadowolone z tego co dostały za swój trud, zaangażowanie, poświęcony czas i sprawioną mi radość.

Teraz rozszerzam moją zbiórkę rękodzieła o koty.

Zdjęcia prac zamieszczam w poście powyżej.. Dzieła pań z "babskiego hobby" dodatkowo prezentuję na wspomnianym forum. Tam też można się ze mną kontaktować (z AnGer).

Wszystkie zgłoszenia bardzo mnie cieszą. Serdecznie dziękuję!!! Z tej radości mam do zaoferowania uczestnikom jeszcze kolczyki, komplet biżuterii i kwiatki.









2 komentarze:

  1. Witaj, ja chętnie uszyję dla Ciebie kotka takiego jak ten http://artystyczneniepokoje.blogspot.com/2014/08/tulikotek-tutorial_12.html

    W zamian chciałabym bardzo dostać taką bransoletkę: http://www.fmix.pl/zdjecie/4200028/img-7366 Jest prześliczna. Jeśli zgodzisz się na wymianę, zostawię namiary na obwód mojego nadgarstka :) :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością zrobię dla Ciebie taką bransoletkę, a z jeszcze większą adotuję kotka.

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!