Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 5 sierpnia 2014

Podróże i mój drugi blog o nich.

       Bloga mam od niedawna, a już go zaniedbuję. No cóż wakacje, czas wyjazdów. Ja też byłam tu i tam. Zainteresowanych ciekawymi miejscami zapraszam na mojego drugiego bloga:




W tym roku jeździmy na 1 - dniowe wycieczki, bo nie chcę nikogo obarczać podawaniem codziennie mojemu choremu kotu lekarstw. Mamy dwa kociambry. Czarny to Frodo, a bura, pręgowana to Zuzia.



Ale takie wycieczki też są bardzo fajne i ciekawe. Byliście kiedyś we wsi gdzie mieszka tylko jedna rodzina? Gdzie ostał się jedynie ich dom i kościółek? A i jeszcze nieczynna stacja kolejowa. My byliśmy. Niesamowite miejsce. To Wróblin Głogowski.






W okolicach Głogowa jest więcej takich opuszczonych wsi. To z powodu degradacji środowiska przez tamtejszą hutę miedzi.                                



2 komentarze:

  1. Miejsce robi wrażenie:)Dziękuję za przyłączenie się do mojego rozdania i życzę powodzenia w losowaniu:)papa

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne kociaki, a miejsce rzeczywiście niesamowite, z chęcią zobaczyłabym je na własne oczy :)
    Bardzo dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!