Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

poniedziałek, 6 października 2014

Przydasie w "netto"

     Od dzisiaj (6.10) w "netto";
* naklejki tekturowe (6 sztuk, 3 rodzaje; w gazetce zaprezentowano motyle),
* zestawy drewnianych skrzyneczek dekoracyjnych,
* zeszyty do scrapbookingu,
* drewniane ramy do dekoracji,
* sznurki na szpulce (w 3 kolorach),
* naklejki 3D,
* papiery dekoracyjne,
* pisaki metaliczne (3 kolory; komplet - 3 sztuki),
* litery z tkaniny,
* naklejki kryształki i perełki.
Pokazałabym Wam to na zdjęciu, ale strona "netto" nie chodzi i nie mogę zrobić zrzutu ekranu.
Mam zamiar kupić kilka rzeczy.

     Po powrocie ze sklepu...
Chciałam stać się szczęśliwą posiadaczką pierwszych w moim życiu perełek i kryształków do naklejania np. na kartkach, ale żadnych już nie było. W "netto " nie było już też papierów i zeszytów do scrapbookingu, a pragnęłam je kupić. Jedynie sznurki, naklejki 3D, litery z tkaniny i inne się ostały oraz te drewniane rzeczy do dekoracji. Na mojej liście przydaśków były też pisaki z farbami metalicznymi, na bazie wody, do malowania na szkle, plastiku, papierze, kartonie. .Je jedynie udało mi sie kupić. Wzięłam ostatnie.
W "netto", przynajmniej tym obok mnie, jest tak, że towar, który mają mieć od poniedziałku wykładają w niedzielę i następnego dnia są już tylko karteczki z nazwami towarów i ich ceny. W miejscu gdzie powinny być pusto.
Miałam nadzieję, że po 2 tygodniach choroby spotka mnie coś miłego, ale nie.

     Strona "netto" zaskoczyła. Oto co przeszło mi koło nosa.

Najbardziej zależało mi na kupnie papierów oraz naklejek - perełek/kryształków, ale nic z tego.

2 komentarze:

  1. U mnie tak jest w Lidlach... Miała być francuska oferta od poniedziałku, a tuż po otwarciu sklepu nie było np. ani jednej paczki makaroników :/ wszystko wyłożyli na półki w niedzielę...

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas, w "lidlach" akurat towar sprzedają w poniedziałki. Kiedyś rozmawiałam z babką pracującą w tym sklepie i była oburzona, że sugeruję, że robią jak ci w "netto".

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!