Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 5 listopada 2014

Przepiśniki Ani

     Jakiś czas temu kupiłam bazy do robienia np. albumów, przepiśników. Oto jak je wykorzystałam.


Obowiązkowo ściąga do przeliczania produktów. Ja robię wszystko na oko, ale pożyczający przepiśniki bywają bardzo dokładni. Niestety już widać, że przepiśniki są często używane. Jeszcze trochę, a któryś z moich kotów (mam 2) odciśnie swoją łapkę. Kociarze wiedzą jak kociambry bardzo lubią pomagać, m.in. podczas gotowania, czy pieczenia.


Przykładowa strona z przepiśnika. Ten wózek sklepowy na czerwonym tle wskazuje gdzie jest lista zakupów potrzebnych do przygotowania w tym przypadku zupy.



Dopiero teraz poruszam temat moich przepiśników, bo wczoraj dostałam przesyłkę z wycinankami. Kupiłam ich sporo. Nabyłam różne ozdobniki, napisy ("przepisnik", imiona), sztućce widoczne na okładce jednego z przepiśników, kilka o tematyce bożonarodzeniowej, moje ulubione motyle, życzenia typu: "wszystkiego najlepszego", "wesołych świąt", "w dniu urodzin", "w dniu imienin" i kilka innych wycinanek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!