Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

poniedziałek, 15 grudnia 2014

Prezenty, nagrody, niespodzianki...

     Aby nie myśleć o bólu głowy (kto miewa zapalenie zatok ten wie, że to nic przyjemnego) zrobiłam jeszcze 3 kartki. Tak szybko, szybko, bo dzisiaj mam zamiar je wysłać. To znaczy częściowo były gotowe, ale w ostatniej chwili postanowiłam coś tam jeszcze do nich dodać (cekinowe gwiazdki; niestety na fotce ledwo je widać).




Otrzymałam 2 przesyłki.
Od Basi dostałam 2 anioły, 3 kartki przez nią zrobione i trochę przydasi.
I doszły nagrody, które niedawno wygrałam. Miała być torebka i kosmetyki, ale Ewelina dorzuciła wycinanki. 


Fajnie coś wygrać, ale ręcznie robione prezenty mają w sobie to coś. Miło, że Basia zrobiła mi niespodziankę. Pomyslała o mnie, poświeciła swój czas i swoje przydaśki. 
Zdjęcia prezentów brak, bo córeczki mojej koleżanki chwilowo opiekują się aniołkami, a ich mama zainteresowała się całą resztą. 

     Mówi się, że jaki poniedziałek taki cały tydzień. Oby! Nie miałabym nic przeciwko temu. Czekam jeszcze na prezent w ramach wymiany gwiazdkowej, w której biorę udział. 

1 komentarz:

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!