Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 4 grudnia 2014

Radość z wygranej.

     Wczoraj spotkała mnie miła niespodzianka. Patrzę... I widzę, że wygrałam nagrody. Brałam udział w rozdaniu na blogu moje wielkie wiejskie wesele. Nagród było dużo i to bardzo różnych, ale ja zapragnęłam mieć właśnie te zaprezentowane na obrazku.



 Nagrody: banerek na tort, stempelek oraz wyjątkowa ręcznie robiona i personalizowana Księga Gości.

Pomyślałam sobie, że byłyby super dopełnieniem mojej 10 - tej rocznicy ślubu, którą wkrótce będę obchodzić z mężusiem i w gronie kilku gości. 

Wygrałam je!!! Podziękowałam organizatorce rozdania i fundatorce powyżej prezentowanych nagród. Napisałam jak bardzo się cieszę z wygranej. Ta druga odpisała. Przemiła osoba. Co się dziwić moja imienniczka, a Anie są fajne i miłe :-). Księga, dokładniej jej okładka,  miała być w kolorze różowym. Napisałam jak bardzo, ale to bardzo nie lubię tego koloru i że nasz (mój i mężusia) ulubiony to niebieski. Kolejna niespodziewajka. Żebym była na 100 % zadowolona dostaniemy z niebieską okładką. Pani Ania mogła nie odpisywać, nie zawracać sobie głowy tym co lubię, a czego nie, bo wygrałam. Mogła mnie inaczej potraktować niż jak kogoś kto zamawia i płaci. 
Niestety z wysyłką ksiegi już było gorzej. Dobre wrażenie zmalało. 

2 komentarze:

  1. Teraz Basiu nie będę miała szans na wygraną w Twoim candy, a szkoda, bo nagrody bardzo fajne i przydatne. Pozdrawiam moją pierwsza obserwatorkę.

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!