Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

niedziela, 1 lutego 2015

Kto dla kogo przygotuje prezent.



Oto kto dla kogo przygotuje prezent, niespodziankę walentynkową:

Natalia F dla  Bożena G

Bożena G dla szcześliwy zakątek

szcześliwy zakątek dla dekupagekinii

dekupagekinii dla AnGer

AnGer (Ania) dla Natalia F

Życzę fajnych prezentów i udanej zabawy!

Tu znajdziecie adresy blogów uczestniczek wymianki, które będą pomocne w nawiązaniu kontaktu w celu wymiany adresami do wysyłki prezentów.

bizuteriairekodzielo.blogspot.com/2015/01/wymianka-walentynkowa.html



Może znajdą się chętne by wziąć udział w następnych wymiankach:
z okazji dnia kobiet i/lub w wielkanocnej?
Co Wy na to?


6 komentarzy:

  1. Adres mam. Prawdopodobnie we wtorek lub w środę wyślę prezent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam na adres, ale na blogu nie było adresu mail...
    Ja jestem chętna na taką wymiankę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już wczoraj wysłałam mój adres Pani Natalii

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!