Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

sobota, 24 stycznia 2015

Mam do Was prośbę!

     Proszę o oddanie głosu na zdjęcie moich 2 kociambrów: Frodzia i Zuzinki.


     Fajna akcja. Każdy uczestnik, czyli osoba dodająca zdjęcie swojego pupila wybiera organizację, która w razie wygranej tej osoby, otrzyma pieniądze od Tesco. Jeśli np. ja wygram to wskazana przeze mnie instytucja – zajmująca się bezpańskimi, chorymi, potrzebującymi pomocy zwierzętami – otrzyma te pieniądze.
Nie chodzi mi o to by zgłoszone przeze mnie zdjęcie wygrało. Dla mnie moje koty są najładniejsze, najmądrzejsze, najfajniejsze, itd. Zawsze, gdy można pomóc innym zwierzętom, które miały mniej szczęścia niż moje sierściuszki, staram się pomóc.

Dziękuję za głosy!
Moje sierściuszki uzyskały wymaganą ilość głosów i przeszły dalej.

Teraz komisja składająca się z 3 członków oceni zdjęcia i wybierze 10 - ich zdaniem - naj.

Organizator akcji/konkursu przeleje (tak trochę w imieniu zwycięzców, którzy nadesłali te naj fotki) na konto wybranej (przez zwycięzców) fundacji:
* za pierwsze miejsce 5 500 zł
* za drugie 4 500 zł
* za trzecie 4 000 zł
* miejsca od 4 do 10 są premiowane kwotą po 3 000 zł każde.

   
Chciałabym bardzo by Tesco przekazało pieniądze organizacji, która robi kawał dobrej roboty, ale potrzebuje dofinansowania.

Dodałam drugie i ostatnie zdjęcie. Takie bardziej kreatywne. Podpisałam je: "Jesteśmy zawsze tuż przy Tobie". Frodo i Zuzia są i w dzień i w nocy.


www.tesco.pl/fotadlapsakota/gallery,854.html

Kilka godzin i wymagana liczna głosów zdobyta.



3 komentarze:

  1. Dziękuję za udział w moim candy! Twój blog jest bardzo ciekawy, a na kociaczki głos też już oddałam! A niech i ja mam udzial , a co! Sama jestem właścicielką takich trzech 'Ancymonów". Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu N.
    To może swoje też zgłosisz?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. http://fashion-beautynails.blogspot.com/ Zapraszamy! Może obs za obs ? Jeśli tak to zaobserwuj nas , a my się na pewno odwdzięczymy. + Napisz u nas na blogu. ;3

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!