Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 17 lutego 2015

Wymianka z okazji Dnia Kobiet.

     Wymianka z okazji Dnia Kobiet.

Proponuję prezenty składajace się z:
kartki, słodkości i przydasi. 
Kartka własnoręcznie zrobiona lub ewentualnie kupna. Co to słodkości to nie trzeba tłumaczyć. Przydasie - wszystko to, co może się przydać w pracy twórczej (papiery, serwetki, skrapki, kwiatki, itp.).
Jeżeli ktoś nie robi kartek, a chce wziać udział w wymiance może zamiast kartki dorzucić do paczuszki jakiś drobiazg, inny prezencik.


Zgłoszenia przyjmuję do soboty 21.2. 
Następnego dnia - w niedzielę (22.2) - ogłoszę wymiankowe pary.

Bardzo proszę by prezenty doszły do adresatek przed Dniem Kobiet!!!

Prezenty wysyłamy tylko na terenie Polski. Pani z zagranicy może wziąć udział w wymiance, ale musi podać adres kogoś w Polsce, na który zostanie wysłany prezent. 
Na pewnym forum są organizowane różne wymianki. Stąd wiem jakie mogą wyniknąć problemy.
Niestety mało kto chce ponosić koszty wysyłki do innego kraju. No i czas na wykonanie prezentu, wysłanie go trzeba nieco skorygować, gdy w zabawie tego typu bierze udział osoba spoza Polski. 
Kiedyś okazało się, że jedna z pan mieszkała na innym kontynencie. Nie znam nikogo kto by chciał wysłać prezent np. do Afryki?

1. AnGer
2. Ewa Stoińska


Jeśli nikt więcej nie zgłosi się do wymianki wcale nie będzie mi przykro. No może troszeczkę. Ja przygotuję prezent dla Ewy, ona dla mnie i OK. Chciałam coś od kogoś dostać - innego niż mężus, ojciec i teść. Ważne, że jest osoba do pary. Bardzo mnie to cieszy Ewo, że się zgłosiłaś. My wymienimy się prezentami, a inni niech żałują



Oficjalnie ogłaszam, że
ja obdaruję kartką, słodkim i przydasiem Ewę Stoińską,
a ona mnie. 

2 komentarze:

  1. Chętnie się podejmę :) wysyłka możliwa wszędzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł.

    PS. Dziękuję za udział w rozdaniu ;)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!