Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

niedziela, 29 marca 2015

I prawie po wymiance wielkanocnej.

     Wiem, że moja wymiankowa druga połóweczka otrzymała prezenty ode mnie dlatego prezentuję co wysłałam raeszce:





To co otrzymałam w ramach wymianki wielkanocnej zaprezentuję jak przesyłeczka do mnie dojdzie. 

Oto co wysłałam do Marty, która uwieczniła moment, gdy licznik odwiedzin na moim blogu wskazywał 5003. Była najbliżej 5000. 



Przypominam o łapaniu licznika na moim drugim blogu. 
Tam niedługo będzie 70 000 odwiedzin. Kto to uwieczni otrzyma nagrodę. 

Przykro mi, ale nie mogę nikogo nagrodzić, gdyż nikt nie był wystarczajaco blisko 70 000.
Licznik tak pogalopował, że sama patrzę, a tu już 70 028. 






1 komentarz:

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!