Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

piątek, 27 marca 2015

Kryzys twórczy.

     Ostatnio doświadczałam kryzysu twórczego. Zero pomysłów, chęci. To było dziwne uczucie, nieprzyjemne. Ja znana z masy pomysłów nawet nie miałam ochoty zabrać się za ozdoby, kartki wielkanocne. I to tuż przed wymianką. Nerwy, problemy, stresy, przejmowanie się zrobiły swoje.
Ale ten kryzys nagle się zaczął i nagle minął. Oby bezpowrotnie. Któregoś dnia powstały takie kartki:




Lubię wykorzystywać różne materiały: papier, kokardki, filc, cekiny, koronki, gotowe kwiatki, tekturki, samoprzylepne perełki, itp. U mnie nic się nie marnuje. 

2 komentarze:

  1. świetne kartki . Bardzo mi się podobają. Kryzys twórczy to czasami tak jest że nic się nie chce .Trzeba troszkę od robótek odpocząć a potem z nowymi silami i pomysłami dalej będzie się robić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne karteczki takie kolorowe aż oczy cieszą:)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!