Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

niedziela, 15 marca 2015

Uwiecznij stan licznika.

Na dole bloga dodałam licznik odwiedzin. Gdy dojdzie do 5 tysięcy i ktoś to uwieczni na zdjęciu, albo zrobi zrzut ekranu i przyśle do mnie (annagerszendorf@wp.pl) otrzyma nagrodę niespodziankę.


Najbliżej była Marta Dzwonkowska. Adres mam. Wkrótce wyślę nagrodę (najpóźniej do końca tygodnia).


     Zabawa cieszyła się powodzeniem, więc proponuję taką samą, ale na moim drugim blogu:
miejsca godne polecenia.
Tam licznik wkrótce dobije do ... 70 tysięcy. Prowadzę go dłużej i dotyczy zupełnie innej tematyki (podróże, ciekawe miejsca, które naprawdę warto odwiedzić, zobaczyć, zwiedzić).
Kto udowodni, ze jest odwiedzajacym numer 70 tysięcy 
otrzyma nagrodę niespodziankę. 

1 komentarz:

  1. Super, nie mogę się doczekać; ) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!