Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

piątek, 6 marca 2015

Wrażenia po wymiance z okazji dnia kobiet.

     Mam mieszane uczucia po wymiance z okazji dnia kobiet.



Z jednej strony dostałam od Jagody z "babskiego hobby" bardzo ciekawą kartkę i przydasie, które na pewno wykorzystam, a z drugiej nie dotarła do mnie przesyłka od Ewy Stoińskiej. Ja w poniedziałek wysłałam do Ewy przesyłkę, w której znalazła książkę, kryształki i kwiatki do przyklejenia, bransoletkę, trochę skrapków, kartkę, słodkie, kilka serwetek.




Ewa nie dała znać, czy przesyłka doszła, ale inne osoby, do których też coś wysłałam w poniedziałek, swoje prezenciki już otrzymały i powiadomiły mnie o tym. 
Zgłosiła, że chce wziąć udział w wymiance wielkanocnej. Do chwili wyjaśnienia sprawy jest na liście uczestniczek, ale na chwilę obecną raczej zostanie z niej usunięta. 



2 komentarze:

  1. Listonosz już był i nie przyniósł przesyłeczki od Ewy.
    Może w poniedziałek Basiu dojdzie, ale to już będzie po czasie, a o co prosiłam? Żeby prezenty w ramach wymianek wysyłać tak, aby doszły do adresatów przed danym świętem, w tym przypadku przed dniem kobiet.

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!