Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

poniedziałek, 23 marca 2015

Wymianka - przemyślenia i nie tylko.

     Cieszę się, że ogłosiłam wielkanocną wymiankę. Bo po pierwsze to super zabawa, a po drugie można oderwać się od problemów, zająć czymś innym myśli.
Wkrótce zobaczycie co, kto, komu wysłał. Ja niektóre prezenty już podziwiam na zdjęciach przez Was przysłanych. Korci mnie by już je zamieścić i pokazać światu, ale muszę poczekać aż wszystkie przesyłeczki dotrą do adresatów. Mam nadzieję, że tuż przed Wielkanocą będę mogła zaprezentować galerię prezentów.
Ja dzisiaj byłam na poczcie i wysłałam kilka przesyłeczek. Jeśli ktoś czeka na coś ode mnie to niech od jutra wypatruje listonosza. Do końca tygodnia wszyscy powinni dostać prezenty, niespodzianki, itp., itd.

3 komentarze:

  1. Ja bardzo cieszę się ze byłaś organizatorką wiec Wielkie dzięki za zorganizowanie
    Pozdrawiam wiosennie chociaż za oknem zimowo :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Usunęłam komentarz Reni, bo 2x było to samo.
    Mam nadzieję, że dostała fajny prezent w ramach wymianki.

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!