Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

sobota, 4 kwietnia 2015

Zdjęcia - wymianka wielkanocna :-).

     Zapowiedziane zdjęcia prezentów, które zostały wysłane w ramach wymianki wielkanocnej. Pierwsze otrzymałam od Basi (świat według Basi)


Jako druga przysłała  Agnieszka - raeszka




Fotki od Kasi (Kasiaaa):


Agata Baran przysłała takie zdjęcia:



dekupagekinii wysłała do Basi:



Oto zdjęcie przesłane przez Natalię F (Zaczarowany Papier)


Fotkę prezentu Renii (dla Natalii F) skopiowałam - na jej prośbę - z notki na blogu


Co dostałam od szczęśliwego zakątka i co wysłałam do raeszki już prezentowałam.




4 komentarze:

  1. super wymianka dziekuje za zorganizowanie tak fajnej wymianki
    wiedziałam ze o czyms zapomniałam :(((( o zdjeciu do ciebie wysłać
    ale zostawiam link do notki

    http://kartki-renii.blogspot.com/2015/04/wymianka-wielkanocna-na-blogu-bizuteria.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prezenty są bardzo fajne :).

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!