Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 17 czerwca 2015

A Wy co pięknego, ciekawego, wyjątkowego tworzycie?

     Jakie piękne rzeczy zdolni, utalentowani ludzie tworzą. Oto przykłady znalezione w internecie:








Podziwiam kreatywność, pomysłowość. 


A tu coś dla fanów serialu: "Wspaniałe stulecie". Nie oglądam seriali. Dla mnie telewizja mogłaby nie istnieć. Życie bez telewizora - żaden problem. Niezwykle rzadko coś oglądam, ale dla tego serialu robię wyjątek. Pewnie dlatego, że dotyczy państwa osmańskiego, historii. To coś co bardzo lubię. No i te piękne suknie, a ta biżuteria...
Ukochana sułtana Sulejmana Hürrem. Niestety nie widać, że została nićmi "namalowana" :-). Na facebooku znalazłam mnóstwo prac Pinar Cross Stitch. Jestem pod ogromnym wrażeniem tego co tworzy. 


Doceniam osoby, które coś tworzą. Wiem jakie bywa to czasochłonne. Wymaga materiałów, czasu, wykonania. Lubię rzeczy unikatowe. Na przykład ta torebka. Od razu widać, że to nie masówka z sieciówki. Mnie ona bardzo się podoba. I od poniedziałku jestem jej szczęśliwą posiadaczką :-).




2 komentarze:

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!