Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 4 czerwca 2015

I kolejna wymianka już prawie za nami.

     Wczoraj otrzymałam mega paczkę od Fenko. Byłam ciekawa skąd taki nick. Teraz już wiem. Bardzo sprytnie Dominiko.
Na fotkach nie widać rozmiarów tej plecionej skrzynki. Nie jest mała. W niej znalazłam: biżuterię, papiery, notes, serwetki, kwiaty, motyle, wstążki i wiele rzeczy, które można wykorzystać w pracy twórczej. Serdecznie dziekuję!!! Ale czy aby nie przesadziłaś?
Te kolczyki serduszka równie dobrze mogłabym dostać od mężusia 11.6 w naszą 10 - tą rocznicę ślubu.












Zdjęcia Waszych prezentów, które wysłałyście lub dostałyście w ramach wymianki dodam po weekendzie, gdy już wszystkie uczestniczki otrzymają adresowane do nich przesyłki.
Przez Boże Ciało mogą nie dotrzeć do 7.6. 

3 komentarze:

  1. Ciesze się, że się paczuszka spodobała ;) Mam nadzieję, że będzie służyć. Ja jeszcze nie byłam w domu i nie wiem, czy moja doszła ;)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!