Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 10 czerwca 2015

Kiedy następna wymianka?

     Oto co kto wysłał/dostał w ramach wymianki na moim blogu, z okazji dnia prezentów:

Basia podarowała Patrycji Icks  


a Patrycja Icks sprezentowała Dalii Klaudii

sutaszowy naszyjnik, zakładkę (decoupage) i przydasie (koraliki, bigle). 

Ja wysłałałam gossip234


mini książeczkę ze złotymi myślami, serwetki, perełki, kwiatki, motyle i owoce z filcu, 2 gipsowe aniłki, lawendowy woreczek, kapelusik, styropianową kulę, 4 pary kolczyków i cos do kawy.




Dlaczego Liebreiz nie wysłała prezentu do Basi?
Nie otrzymałam odpowiedzi, więc wpisałam Liebreiz na wymiankową czarną listę.
Znajduje się ona na samym dole bloga.

8 komentarzy:

  1. Fajne prezenty. Świetne kolczyki.No ja nie mam się czym Wam pochwalić bo do mnie nic nie doszło. :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przepraszam za wszelkie opóźnienie, paczkę miałam dopiero okazję wysłać w poniedziałek, liczę na to, że paczka jutro dojdzie cała. :) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Dalia Klaudia nie wywiązała się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to cieszy. Lepiej późno niż wcale.

      Usuń
  3. do mnie jeszcze paczuszka nie doszła

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!