Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 9 czerwca 2015

Raz dwa powstało takie "cuś".

     Robiłam porządki z moimi przydasiami. Mój wzrok przykuło kilka rzeczy. Oto do czego je wykorzystałam. Naszła mnie ochota by zrobić notesiki, takie na lodówkę i nie tylko.


Pod motylami i nad garnkiem doczepię długopis. 



Teraz tak patrzę, że notesiki muszę wymienić, bo Frodo pewnie po nich przeszedł. Robiłam je siedząc z nim na łóżku. 
Motylki, w chwili robienia trzeciego zdjęcia, nie były przyklejone, gdyż nie jestem pewna, czy ich nie zastąpię czymś innym. 


Dopracowałam mój zeszyt z przepisami. Dorobię do niego jeszcze zakładkę o tematyce kulinarnej. Prawdopodobnie wykorzystam ten sam papier, bo bardzo mi sie on podoba. Dostałam go od Fenko.  


Wymyśliłam do czego mogę wykorzystać ramki pozostałe po tekturkach. Ostatnio dostałam ich kilka i wcześniej nie miałam pomysłu co z nimi począć. Podkleiłam je i takie kolorowe konie nakleję na wieczku pudełka, kartce przeznaczonej dla osoby lubiącej te zwierzęta, czy wykorzystam robiąć notes, zakładkę, itp.
U mnie nic się nie marnuje. 



4 komentarze:

  1. Świetny notes :-p Garnek czadowy . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam specjalne pisaki do rękodzieła by malować takie rzeczy jak np. tekturki. Zwykłe nie zawsze się sprawdzają. Mam więcej różnych garnków i patelnię :-), a także sztućce, deskę do krojenia i wałek do ciasta. Uwielbiam takie przydasie. Są bardzo przydatne. Ładne, ciekawe i jest wiele przeróżnych do wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne prace Ja ramkę po koniku bo też taka mam wykorzystywać będę do rysowania konika

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł Basiu. Ja umiem rysować, ale konie to niezbyt. Kota, czy psa to tak. Mam też ramkę np. misia. Misie mogę odrysowywać, a potem dorysuję im oczy, nosy i inne detale.

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!