Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 14 lipca 2015

Bardzo udane zakupy.

     Ostatnio nie jestem w nastroju by tworzyć, ale widzę u siebie poprawę na lepsze, bo z niecierpliwościa czekałam aż otworzą niedaleko nas "papierową sowę. Poszłam tam i kupiłam kilka rzeczy, m.in. bloczki z papierami. Mieli 6 różnych. Nie mogłam się zdecydować, które wybrać to dla poprawy humoru wzięłam wszystkie. 3 tego typu:




oraz 3 innej firmy, kolekcje tematyczne:


balet,


księżniczka,


piraci, podróże, morze.

W każdym bloczku jest samoprzylepny alfabet
i różne ozdobniki







W niektórych są inspiracje, propozycje w jaki sposób wykorzystać to wszystko.

Papiery są bardzo różnorodne, kolorowe, w: serca, wzorki, kropki, kwiaty, gwiazdki, paski, owoce, słodkości. 

Mam tyle papieru to przez internet dokupiłam 2 paczki baz do robienia kartek. 
Czas zabrać się do pracy, stworzyć kilka kartek.





1 komentarz:

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!