Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 29 lipca 2015

Kwiatki i hałas.

     Kupiłam szablon i mały dziurkacz ozdobny oraz perełki samoprzylepne. Wykorzystuję je do tworzenia kwiatków. Na początek powstały 4 różne, do kartek ślubnych.




Ciut koślawo wycięte, bo podskakuję, gdy słyszę wiercenie. Ręce mi się trzęsą. Docieplają nasz blok i jest strasznie, głośno. Kiedyś styropian przyklejali, teraz mocują na kołki i muszą pod nie wiercić dziury.
W poniedziałek zaczęli. Skończą za 2 miesiące. 


Stworzyłam bazę do kartki. Ale miałam 2 pomysły jak ją wykorzystać. Najpierw miała to być kartka urodzinowa (w wersji bez motyli, potem doszły motyle), później powstała z niej ślubna.


 



4 komentarze:

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!