Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

piątek, 24 lipca 2015

Upał, nie upał, robić trzeba.

     Upały, wakacje, wyjazdy, no i popularne imieniny (sama też obchodzę w niedzielę ), w sierpniu wysyp ślubów. Jest co robić, a ja mam lenia. Ograniczam się do minimum, chociaż czasem coś tam zrobię, bo najdzie mnie ochota (kartka, fioletowy zestaw: komplecik biżuterii i kartka imieninowa z fioletowymi kwiatkami, ciut nietypowa kartka ślubna, 2 bransoletki różniące się od siebie 1 koralikiem, notesik w statki i z zakładką dla siostrzeńca, a drugi - w jabłuszka - może dla mnie).








4 komentarze:

  1. Jeśli twój len obfituje w tak piękne prace to jak cudne robisz jak nie masz lenia pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu!
    Dzięki za miłe słowa! Dziękuję też jeszcze raz za przesyłeczkę - niespodziankę i kartkę imieninową.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej podoba się tekst (Gałczyńskiego) z kartki ślubnej :-)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!