Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 6 sierpnia 2015

Kartki ślubne.

     Zrobiłam 2 kartki ślubne. Mało tradycyjne, nie całe w bieli. W naszych czasach zmiana stanu cywilnego to fajne, wesołe wydarzenie, a nie coś przykrego, wymuszonego. Małżenstwa aranżowane to przeszłość. Panny młode nie są kupowane, czy porywane.  Nie żyjemy np. w Indiach, gdzie przyszły małżonek/małżonka jest wyszukiwana przez rodziców, często z pomocą swata, astrologa, itp., a zdanie osób bezpośrednio zainteresowanych nie jest brane pod uwagę.
Mam na myśli normalne, europejskie zwyczaje.
Wyobrażacie sobie spotkanie z przyszłym mężem po raz pierwszy na ślubnym kobiercu? Poślubienie kogoś zupełnie obcego? Bo ja nie !!!
Profesor Wojciszke twierdzi że „gorące uczucie można wykrzesać z siebie na życzenie nawet do kompletnie nieznanej osoby”.


Poniższą kartkę zgłaszam tam, gdzie tematem  pracy (w ramach wyzwania) jest
TEKTURKOWA RAMKA


Kasia pracuje w lecznicy dla zwierząt i chodzi w kitelku w kotki i pieski :-)

3 komentarze:

  1. Fajne karteluszki:) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu I like Challenges i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!