Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

piątek, 7 sierpnia 2015

Bardzo wakacyjne (3) wyzwania.



A oto moja kartka, którą zgłosiłam na powyższe i poniższe wyzwania:

(Elementy są niezbyt dokładnie przyklejone celowo.
Mają sprawiać wrażenie rzucenia ich byle gdzie, jak to się robi na plaży. Każdy woli do wody, opalać się. 
Ryba i wieloryb oraz mewa też są w ruchu dlatego nie przykleiłam ich dokładnie.)




Wyzwanie: Tablica inspiracyjna.


Zainspirował mnie piasek w butelce, plaża, morze/ocean i rozgwiazdy.

10 komentarzy:

  1. Witam :) Zapraszam po wyróżnienie http://zaczarowanypapier.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. superasna karteczka:), pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Sierpniowym Wyzwaniu Craft Style:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na plazy fajnie jest! Dziekuję za udzial w wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalnie. Na plaży wszystko gdzieś położone w piasku bądź zakpoane.. a potem trzeba szukac. Fajna praca.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna wakacyjna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna praca. Bloga dodałam do obserwowanych i zapraszam do siebie: www.ninahscrapworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowa praca.Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!