Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

sobota, 19 września 2015

Myślę o zorganizowaniu candy.

     Myślę o zorganizowaniu swojego pierwszego candy. Z jakiej okazji? Na przykład zbliżających się moich BARDZO OKRĄGŁYCH URODZIN :-(. W tym okropnym dniu (8.11) wylosowałabym i ogłosiłabym zwycięzcę candy. A może 2 osoby by otrzymały nagrody. Muszę się zastanowić. A Wy co na to?

Jedną z nagród mogłyby być skrapki. Pomyślałam o nich, bo dzisiaj trochę ich naprodukowałam. 
Jesienne listki, kwiatki i koniczynki oraz motylki z dziurkaczy. 



(M.IN.) SKRAPKI OTRZYMAJĄ UCZESTNICZKI WYMIANKI JESIENNEJ

Od niedawna mam wymarzoną maszynkę i jej też użyłam by uzupełnić swoje zapasy skrapków. 
Na razie mam jedynie to, co było w zestawie startowym, ale mam zamiar kiedyś dokupić to i owo. 


Na zdjęciu zabrakło ażurowego motyla. 




7 komentarzy:

  1. O kurcze super mieć taką maszynkę, ehh może kiedyś...
    Co do zabawy to ja już mogę się z przyjemnością zgłosić:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już biorę udział w jednej wymiance u Ciebie, na drugą niestety nie dam rady się zapisać, a szkoda...

      Usuń
  2. Ja to już dziś teraz się zapisuję. Bardzo fajne scrapki.
    Ataka maszynka to pewnie czadowa zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Maszyna super, oj będziesz szaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyobrażam sobie jak cieszy taka maszynka :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!