Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 30 września 2015

Paczka od Natalii F w ramach przydasiowego podaj dalej.

     Natalia F przysłała mi paczkę. W ramach przydasiowego podaj dalej ja odświeżyłam jej zapasy przydaśków, a ona moje. Oto co otrzymałam:





Dostałam też już prezent urodzinowy:







Zdębiałam widząc to wszystko. 
 Brakuje mi słów by opisać moją radość. 
Przydasie na pewno wykorzystam, 
a prezenty przecudne
i w moim ulubionym kolorze. 
Natalia sama robi te śliczne, małe różyczki.

Bardzo, bardzo dziękuję za wszystko!!!

10 komentarzy:

  1. Cieszę się, że wszystko się podoba i może się przydać:) Z kolorkami to popatrywałam w metryczce, chciałam by to nie był prezent, który będzie leżał w kącie i się kurzył. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie będzie leżeć w kącie, ani w szufladzie. Ostatnio zmieniliśmy wystrój i bardzo przydadzą się nowe rzeczy na ścianę i do postawienia na półce. 2 rzeczy od Ciebie znalazły zastosowanie zaraz po wypakowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę:) a które i jakie jeśli można wiedzieć:)

      Usuń
  3. Natalio! Mam na myśli prezenty urodzinowe. To one, jak na razie, prosto z paczki trafiły na ścianę i półkę.
    Basiu! Po wymiance jesiennej mam urodziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem ciekawa konkretnej daty bo ja tez pażdziernikowa ale skorpion aty waga czy tez skorpion

      Usuń
    2. Ja też jestem skorpionicą Basiu.

      Usuń
  4. Piękne prezenty. Niebieski koszyczek mnie również zaparł dech w piersi. Przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy dostałaś :)
    Zazdraszczam okropnie :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!