Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

piątek, 30 października 2015

Kartki - ciąg dalszy.

     Ostatnio, jak w jakimś transie, tworzę kartki. Lubię to robić, nawet bardzo, ale teraz sprawia mi to szczególną przyjemność. Może dodatkowo bawi mnie to, bo mam pomocnicę :-). Moja kochana koteczka Tasia we wszystkim mi asystuje. Różne prace trwają dłużej, ale jest wesoło. Tylko później mężuś znajduje np. ścinki tam, gdzie nie powinno ich być (w sypialni, łazience). No cóż Tasieńka roznosi po całym mieszkaniu moje przydasie.

     Tę  jesienną kartkę zrobiłam dla kogoś bardzo wyjątkowego. Basia już ją otrzymała, więc mogę pokazać co dla Niej wymyśliłam i stworzyłam. Zamiast kwiatów kolorowe liście, bo Jubilatka obchodzi urodziny jesienią (tak jak ja :-)).


Inne kartki. Bardzo uniwersalne. Na imieniny, urodziny.
Spróbowałam czegoś nowego 
(zainteresowałam się mapkami)
i jestem  zadowolona z efektów.





Powstało też kilka świątecznych kartek.


 Mam z tymi samymi motywami kaboszony. 
Fajnie wygląda taka śnieżynka, prezenty, choinka i skarpeta 
oraz  dodatkowo pingwinek na łyżwach "zatopione" w szkle.
Wkrótce je zaprezentuję.





Niektóre z tych kartek to recyklingowe. 
Wykorzystuję bowiem stare kartki świąteczne, papiery i torebki do prezentów.
U mnie nic się nie marnuje.
Lubię dawać starym rzeczom nowe życie.

A propos kartek.
Serdecznie dziękuję za te urodzinowe, które już otrzymałam. 
Za prezenty również. 
Po urodzinkach (po 8.11) zaprezentuję wszystkie na blogu.

9 komentarzy:

  1. świetne kartki Dziękuję za karteczkę i prezent

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki niczego sobie , jest na czym oko" zawiesić" :)
    Mnie w oko wpadła ta karteczka z biedronkami -super !

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kartki:)
    Najbardziej podoba mi się ta z kartką kalendarza:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kartki ! Te z biedroneczkami i ta jesienna bardzo mi się podobają ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że okres świąteczny rozpoczęty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne są te kartki. W szkole z dzieciakami robimy podobne, no ale cóż... nie jest to, to samo co tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta karteczka z kartką kalendarza bardzo pomysłowa Aniu, oczywiście pozostałe też śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!