Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

poniedziałek, 30 listopada 2015

Marzycielska Poczta.

 

     Przez przypadek trafiłam na stronę: Marzycielska Poczta. To bardzo wyjątkowa akcja. Każdy może wysłać list i/lub kartkę do ciężko chorego dziecka.
Na stronie są profile dzieci. Możecie poczytać o nich, co lubią, o ich zainteresowaniach, pasjach, marzeniach, chorobach, formach spędzania czasu, co zbierają. Podano ich adresy do korespondencji i daty urodzin. W grudniu troje dzieci możecie uszczęśliwić wysyłając do nich życzenia z okazji urodzin. Maciej Pańczyk 9 grudnia zdmuchnie świeczki na torcie, Ewa Dąbrowska 14 grudnia, a Julia Skonieczek - 22 grudnia.
Na dole strony Marzycielskiej Poczty znajdziecie linki do ich profili.

2 komentarze:

  1. Miałam w planach kiedyś wysyłać do chorych dzieci i kilka razy wysłalam potem jakoś tak przestałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ,że chcesz dołączyć, ja wysyłam juz od kilku lat. Raz więcej, raz mniej, ale wysyłam .

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!