Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 4 listopada 2015

Moje pierwsze candy.

     Chciałabym podziękować Wam za odwiedziny, komentarze, miłe słowa i maile oraz za kartki
 (i nie tylko) które teraz dostaję z okazji urodzin. 


Dlatego ogłaszam swoje pierwsze Candy. Mikołajkowe

Osoby najliczniej komentujące, biorące udział w wymiankach na moim blogu i łapiące
 licznik otrzymają dodatkowe losy. To znaczy ich szanse na wygraną w losowaniu nagrody wzrosną, oczywiście jeśli zdecydują się wziąć udział w zabawie.

I tak po 1 losie przysługuje za:
* udział w candy
(zgłoszenie się w komentarzach, pod tym postem),
* przysłaną do mnie kartkę urodzinową
(tylko w wersji papierowej, nie elektronicznej),
* za 10 i więcej komentarzy,  
(lista top komentujących na dole bloga),
* udział w chociaż 1 wymiance na moim blogu,
* złapanie licznika lub bycie najbliżej określonej liczby.

W sumie można zdobyć kilka losów. Dokładnie nawet 5.

Jak widać na banerku 
zapisy do 29.11
a następnego dnia ogłoszenie wyników losowania

Nagroda - niespodzianka,
albo już uchylę rąbka tajemnicy.
To będzie coś bardzo bożonarodzeniowego, 
* kartka, 
* biżuteria, 
* i może ozdobiony przeze mnie kalendarzyk  na 2016 rok.
* Nie zabraknie słodkości i przydaśków.  
Z czasem pojawią się zdjęcia niektórych nagród.
Jeśli macie ochotę możecie coś zasugerować.

Jeszcze nie wiem, czy wygra jedna osoba, czy 2, a może 3,
ale postaram się by nagrody dotarły na Mikołajki.
Wysyłka jedynie na terenie Polski. 

Proszę dodawajcie na swoich blogach na pasku bocznym lub na facebooku banerek z info o candy.

Jeśli chcecie wiedzieć kiedy pojawią się wyniki losowania 
to radzę dodać mojego bloga do obserwowanych. Ale to nie jest wymagane.

Będę wdzięczna za dodanie kolejnej liczby przed swoim zgłoszeniem, 
czyli numerowanie komentarzy dla mojej wygody :-),
żeby losowanie przebiegło szybko i sprawnie.

32 komentarze:

  1. 1. Jak Candy to się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. 2. To ja też się z przyjemnością przyłączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja za obserwowanie mojego bloga rewanżuję się dodatkowym losem i drugim za kartkę urodzinową.

      Usuń
  3. 3. Ja sobie tu wchodzę w rewizycie, bo zapisałaś się na moje candy a tu też candy :) Zapisuję się oczywiście :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję dodatkowy los za obserwowanie.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Otrzymujesz dodatkowe 3 losy: za komentowanie, kartkę urodzinową (za którą bardzo, bardzo dziękuję) i udział w wymiankach. W sumie 4.

      Usuń
    2. Basiu! Przysługuje Ci jeszcze jeden dodatkowy los za obserwowanie mojego bloga.

      Usuń
  5. 5. To i ja się zapiszę może szczęście się uśmiechnie do mnie :) Dziękuję za odwiedzinki i udział w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz dodatkową szansę - jeszcze jeden los - za dołączenie do grona obserwujących.

      Usuń
  6. 6. Z przyjemnością ustawię się w kolejce po niespodziankę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Przyznaję 2 zasłużone losy: za komentowanie i wymiankę/wymianki.

      Usuń
  8. 8. Chętnie się zapisuję , interesujące nagrody :) za niedługo zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie do końca łapie zabawy w chwytanie liczników ale wezmę udział :)
    Baner na http://kamira90.blogspot.com jak nie wygram to chociaż zrobię Ci mini reklamę hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to ja chyba 10. i chętnie dołączę do zabawy :) i banerek oczywiście u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 11. Uwielbiam niespodzianki, więc z z przyjemnością dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeden dodatkowy los za obserwowanie mojego bloga

      Usuń
  12. 12. Chętnie dołączam do zabawy:) Banerek już na moim blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/
    Obserwuję od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalio! Tobie należą się wszelkie możliwe dodatkowe losy. Za wymianki, łapanie licznika, kartkę urodzinową, komentarze, Dorzucam jeszcze jeden za udział w przydasiowym podaj dalej. W sumie 5 dodatkowych. Razem masz ich 6.

      Usuń
    2. jeden dodatkowy los za obserwowanie mojego bloga

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. jeden dodatkowy los za obserwowanie mojego bloga

      Usuń
  14. 15 Chętnie wezmę udział w Twoim Candy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeden dodatkowy los za obserwowanie mojego bloga

      Usuń
  15. 16.Zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!