Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 12 listopada 2015

Polecam coś bardzo inspirującego.

     W necie oglądałam stare kartki świąteczne, a także stare fotografie i obrazki. Nadal jestem pod ich wrażeniem. Niby też są na nich stroiki, choinki, prezenty, ale wszystko wygląda tak jakoś inaczej. Więcej w nich rodzinnej atmosfery, radości, miłości, bliskości, kolędowania, jazdy na łyżwach, czy na sankach, lepienia bałwanów i zabaw na śniegu, aniołów. Ukazano także jak zwierzęta się zachowują w święta.









 
Małe kotki są zafascynowane choinką, bombkami, prezentami, przygotowaniami. Właśnie wczoraj rozmawiałam z meżusiem, że w tym roku to choinki raczej u nas nie będzie. Tasia to małe tornado.
 
     Na tych starych kartkach, zdjęciach można zobaczyć czym jeździli nasi przodkowie, jak się ubierali, ich fryzury, prezenty (zabawki), choinki, ozdoby. Ja bardzo interesuję się historią. Tworzę drzewo genealogiczne swojej rodziny. Doszłam do lat 1700.
Jest dużo vintage.













 
 





Przeglądając to na pl.pinterest.com natrafiłam na  podpowiedzi dotyczące choinek 






Kilka innych kartek tam znalezionych:














 .  Według mnie te stare kartki, obrazki są bardzo inspirujące.
I dają do myślenia nad istotą świąt.

4 komentarze:

  1. Bardzo ładna i fajna grafika idealna na święta- Świąteczne kartki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne grafiki. Rzeczywiście widać i czuć na nich ducha świąt :) Pamiętam jak byłam mała to uwielbiałam ten okres przedświąteczny. Wchodziło się do domu i czuć było - dosłownie - święta. Gdzieś były ukryte pierniczki, zrobione wcześniej z Mamą i Bratem. A to trzeba było robić porządki gruntowne - tego nie lubiliśy - ale w nagrodę mogliśy troszkę wcześniej ubrać choinkę a na niej własnoręcznie wykonane ozdoby z makaronu, papieru.... wspomnienia są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaa i gratuluję aż takiego postępu w drzewie genealogicznym :) 1700 rok - imponujące :*

      Usuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!