Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 11 listopada 2015

Proces tworzenia kartek.

     Wpadłam w trans i gdy mąż ogląda "gwiezdne wojny" my (ja z Tasią) tworzymy kartki świąteczne.Tym razem powstały 3, ale trzeciej nie pokażę, bo muszę ją dopracować.



Miałam dosyć telemaniactwa mojego męża, który miał kilka dni urlopu, dlatego wyciągnęłam go do sklepów. Pretekst -  szukanie prezentu imieninowego dla teściowej i może prezentów gwiazdkowych. 
Przy okazji :-) kupiłam 2 bloczki papierów do robienia kartek. Jeden bardzo świąteczny, drugi ani trochę. 
W jednym sklepie były po 21 zł, w drugim w 2 cenach: 15 i 17 zł. 



Tak powstają moje kartki. Biorę bazę, papier i inne rzeczy.  Kombinuję, może użyć to, a może tamto będzie lepiej wyglądać. Napis ten, czy tamten.





Na koniec przyklejam wszystko lub nie.

3 komentarze:

  1. Ładne karteczki:)
    a papier jest świetny mam go w ofercie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki, ależ Ci zazdroszczę tych zakupów:)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!