Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 19 listopada 2015

Przegięłam z ilością kartek.

     Dla urozmaicenia zrobiłam drewniane podkładki pod kubki. Jeszcze schną, bo dopiero co zostały maźnięte klejo - lakierem (z 2 stron). Jak widać są okrągłe i w kwiatki - w 2 moich ulubionych kolorkach - niebieskie i fioletowe.



Kartki też zrobiłam. 2 świąteczne. Reszta - jak widać.

Ta pierwsza jest dla osoby bardzo lubiącej kolor różowy. 

Tu brakuje jeszcze życzeń. 

Kiedyś, w ramach Liebster Blog Award, ktoś zapytał mnie: "Co jest Twoją inspiracją?"
Odpowiedziałam wtedy:  "Czasem się nad tym zastanawiam i wciąż nie wiem skąd mam tyle pomysłów, jakim cudem tworzę te wszystkie rzeczy, biżuterię, kartki". 
Siedzę, biorę do ręki materiały i jakoś tak samo coś z tego wychodzi.
Teraz Tasia - moja kotka - mnie inspiruje. Gdy robię kartkę i myślę jak ją dopracować kicia podtyka mi np. perełki. Tak było z tą pracą.

 Ten kotek to baza do kartki
(i powstała z myślą o mojej Tasi)

imieninowej lub urodzinowej

 albo świątecznej

Oczywiście w razie potrzeby zostanie dopracowana. 

 Może komuś przyda się szablon kotka.

Kartka dla kobiety,
dodatkowo lubiącej podróże i/lub marzącej o nich
(takiej jak ja).

Mam pomysł na kolejną kartkę, ale zabrakło mi wycinanek - zielonych gałązek.


Myślę o rozdawaniu kartek, zwłaszcza świątecznych, które w ostatnim czasie stworzyłam. 
Przegięłam z ilością.
Do Bożego Narodzenia pewnie jeszcze trochę zrobię.
Chciałby ktoś jakąś? 
Z 10 mogę powysyłać chętnym.

Galeria moich kartek i nie tylko

Możecie je oglądać też tutaj: 
 link 1
 link 2
 link 3
 link 4
 link 5

Wystarczy do mnie napisać i wyrazić chęć przygarnięcia kartki/kartek.  
Mój adres e-mail znajdziecie na pasku bocznym.

6 komentarzy:

  1. cudne kartki oj ja też sporo świątecznych zrobiłam. Wole zrobić więcej niż mniej bo ostatnio tak się złożyło że za mało zrobiłam i na szybko musiałam dorobić. Teraz robię tyle aż mi się pomysły skończą .Zawsze można wysłać komuś o kim wcześniej się nie pomyślało by mu wysłać kartkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne Karteczki, z kotkiem super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki świąteczne już właściwie zrobiłam.
    Skopiowałam sobie wzór kotka, na pewno się przyda , dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne prace :) Dziękuję za udział w moim Candy i życzę powodzenia podczas losowania :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne podkładki, a kartka z kotkiem urocza:)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!