Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 26 listopada 2015

Spostrzeżenia.

     Jak nigdy dotąd wyjątkowo szybko zabrałam się za prezenty gwiazdkowe, za ich... oprawę. Pudełka do prezentów, zawieszki. I za robienie kartek. Kartki są zupełnie inne niż te z lat poprzednich. Zaczęłam przykładać wagę do tego, czego używam tworząc je. Wcześniej nie kupowałam np. papierów, perełek, tylko bazy do kartek i nic więcej. W tym roku strasznie lubię skrapki i wycinanki. Od Mikołaja może dostanę jakiś wykrojnik (mój pierwszy, bo mam jedynie te z zestawu startowego, które były dołączone do maszynki).
Teraz jestem na etapie tworzenia kartek - nadal otwieranych, ale mniej tradycyjnie (np. na środku). Spróbuje jeszcze zrobić jakąś nietypową, w kształcie bombki lub gwiazdki albo taką całkiem nie w moim stylu. Podobają mi się stojące kartki, tego typu:








5 komentarzy:

  1. Pracowita pszczółka z Ciebie, śliczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię takie nietypowe kartki, a twoje są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nawet nie mam jeszcze pomysłu na prezent, a co dopiero ich oprawę;) Ręcznie wykonane kartki już same w sobie są cudowne, a co dopiero jak mają ciekawe i niebanalne kształty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowe kartki!
    Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu!

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!