Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 12 listopada 2015

Super rzeczy w lidlu.

     W sklepach lidla, od dzisiaj, w sprzedaży jest wiele ciekawych rzeczy. Pistolety do klejenia na gorąco, dziurkacze, nożyczki i stemple do wycinania różnych kształtów, zestaw do wytłaczania wzorów, naklejki, miksy papierów, zestawy do ozdabiania pudełek, prezentów, kartek, wypalarka.





Kupiłam 2 zestawy kreatywne. Składają się z wielu elementów (ponoć ponad 200; nie liczyłam). Są różne, grube papiery o różnej tematyce i w kilku rozmiarach, ozdobniki, koperty.

 

I zyskałam tyle rzeczy:
 papiery 24 x 34 cm



 papiery 14,5 x 21 cm


10 gotowych kartek; wystarczy je złożyć i jeśli ktoś chce może dopracować po swojemu
lub skorzystać z dołączonych do zestawów propozycji


 koperty; białe, kremowe, kolorowe, z nadrukiem


 i coś do ozdobienia kartek





6 komentarzy:

  1. właśnie siostra była i mi powiedziała ze super rzeczy są

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojojojojoj to trzeba omijać Lidla szerokim łukiem :P albo wejść i zostawić majątek :P

    OdpowiedzUsuń
  3. tez byłam na zakupach w czwartek będą jeszcze taśmy dekoracyjne warto kupić

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Renia za info o taśmach. U nas sąsiedzi zgarniają ze skrzynek pocztowych ulotki tak szybko, że inni nie zdążą ich dorwać. Jeśli pamiętam o przejrzeniu nowej gazetki, czy jeżeli ktoś da mi znać, że w lidlu coś ciekawego to sprawdzam w necie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też skorzystałam i takie papiery nabyłam. Cudne rzeczy tworzysz, jeszcze tu wrócę :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!