Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 4 listopada 2015

Urodziny, kartki, prezenty i wygrana.

     Bardzo, bardzo dziękuje za kartki 
(i prezenty :-0), jakie otrzymuję z okazji urodzin. 
To listonosz coś do mnie niesie, to kurier. Super !!! Akcja dobiega końca, więc jestem ciekawa ile jeszcze karteczek dostanę jutro, w piątek i może w poniedziałek - tuż po urodzinach.
Ja tak lubię niespodzianki...

    Wczoraj wygrałam - jako 1 z 3 szczęściar - sutaszowe kolczyki
i paczuszkę przydaśków.  
Byłam miło zaskoczona, bo w tym roku niezbyt mam szczęście.
To moje drugie wygrane candy.


Niestety nie są w moim ulubionym kolorze (niebieskim), ale i tak są bardzo ładne. Moje to te zielone. Jeszcze nie doszły, nie, nie. Można je podziwiać na banerku informującym - o już zakończonym - candy. Pewnie dojdą w okolicach urodzin.
Podziwiam sutaszową biżuterię od dawna. Jest niesamowita. Jeszcze nie próbowałam stworzyć takich cudności. Ja, jak już, to raczej robię bardziej tradycyjną biżuterię. 


Blog: do Mordoru w lewo


 A dzisiaj wieczorem wiadomość o kolejnej nagrodzie. 
Organizatorka candy rozlosowała zestaw wycinanek. Nie miałam szczęścia, ale uczestniczkom zrobiła niespodziankę i wśród osób, które dołączyły do grona obserwatorek jej bloga wybrała 1 osobę która także dostanie zestaw wycinanek, a tą osobą jestem ja.

Blog: mar_ka

Przydaśków nigdy za dużo, a zwłaszcza wycinanek. Gwarantują frajdę i zabawę podczas tworzenia m.in. kartek. Strasznie to lubię.

5 komentarzy:

  1. Cudną biżuterie wygrałaś.
    Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  2. No widziałam właśnie :P zazdroszczę i gratuluję oczywiście :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) czerwone w sumie też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!