Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

niedziela, 8 listopada 2015

Urodziny. Zmiana kodu z przodu.


     Dzisiaj 8.11 mam urodziny. 
Zmiana kodu z przodu :-(


Taką niespodziankę zrobiło mi google. 
Najeżdżam na (słodki) obrazek i pojawia się napis:
"Wszystkiego najlepszego Anna!".

Po raz drugi wyświetla mi coś takiego.
A napisałam o tym, bo może nie każdy zauważa życzenia od google.


Dziękuję za wszystkie kartki urodzinowe
i prezenty!!!


W piątek otrzymałam wygraną nagrodę
- kolczyki sutaszowe i przydasie.




"do Mordoru w lewo"

17 komentarzy:

  1. Dziękuję Basiu! Na Ciebie zawsze można liczyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. STO LAT :)
    Wszystkiego naj naj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego Aniu !!! a Niespodzianka z Google to zawsze radość w dniu urodzin :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu! Ta niespodzianka google to niby drobna rzecz, a cieszy.

      Usuń
  4. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia! I za kartkę urodzinową. Czekam na bożonarodzeniową :-)

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :*****

    OdpowiedzUsuń
  6. Dołączamy najlepsze życzenia do naszej przesyłki z candy :)
    Jeszcze raz gratulujemy wygranej i dziękujemy za udział w zabawie :)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego Najlepszego Kochana :* Za miesiąc sprawdzę, czy i u mnie tak się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!