Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 2 grudnia 2015

Kartki. Nie świąteczne.

     Ostatnio powstało 5 kartek. Wszystkie personalizowane. I nie świąteczne. 2 z okazji imienin koleżanek z blogów i 3 dla chorych dzieci, które biorą udział w akcji "Marzycielska Poczta", a w grudniu obchodzą urodziny.

Natalia już otrzymała prezenciki i kartkę, więc mogę ją zaprezentować.

Tutaj dowód :-)



Druga dzisiaj powinna dotrzeć do Solenizantki, ale póki co wklejam kartkę w wersji, 
z której nie wynika do kogo ją wysłałam.

 Kartka dotarła do adresatki dlatego pokazuję efekt końcowy. 
Czerwony kolor lubi Basia, a ja niebieski.

 Pierwszy raz zrobiłam kartki dla nastolatków.

Nie, raz zrobiłam na 18 - tkę. 

Maciej jest fanem motoryzacji i programów o tej tematyce
oraz marzy o podróży zagranicznej. 
Miałam w planach dokleić coś jeszcze, lecz kartka jakby się skurczyła 
i już zabrakło miejsca.

Ewa lubi kolor pomarańczowy, a ja wręcz przeciwnie, dlatego raczej nie posiadam przydaśków w tym nielubianym przeze mnie kolorku. 
No i zamiast podkówki miały być baloniki, ale  wyparowały. Pewnie Tasi wpadły w oko i je sobie gdzieś ukryła. 
Trzecia kartka powstała dla chorej Julii.

6 komentarzy:

  1. Super kartki :) Bardzo dziękuję za tą, którą otrzymałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne karteluchy ;)))
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już wiem do kogo druga karteczka trafiła Bardzo dziękuję za śliczną karteczkę i super prezenty

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo twórcze te karteczki i kolorowe niosą radość w te szare dni
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!