Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 15 grudnia 2015

A to niespodzianka...

     Do świąt ponad tydzień, a u mnie w domu już dzisiaj można było zobaczyć jakby karpia z rozdziawionym pyszczkiem. Mnie. Widok paczki nie był zaskoczeniem, bo spodziewam się przesyłki z prezentem w ramach wymianki. Ale, gdy zobaczyłam kto podpisał kartkę rozdziawiłam buzię ze zdziwienia. Natalia (zaczarowany papier) nie brała udziału w wymiance, a jednak dostałam od Niej prezenty. I to jakie. I to ile. Naprawdę byłam w szoku. Przemiła niespodzianka. Bardzo, bardzo dziękuję!!!

Najpierw zobaczyłam filiżankę.
 Już trafiła na półkę. 
Po sąsiedzku jest niebieski koszyczek, też od Natalii.





Z choinką Natalia miała nosa. 
Jeszcze nie mieliśmy.
Teraz już mamy. 



Tajemnicza biała łapka.
Tasia chce podkraść kwiatka.
A może kartka, albo życzenia ją interesują.
Raczej kwiatek. Robiła podchody, gdy tylko je wypatrzyła w kartonie z prezentami.
Kotka ma gust. Zna się co ładne. 
 
Choinka stanie na lodówce. Tam będzie bezpieczna. 
Od lat (10 ?) tam ukrywam choinki przed kotami. 
Wcześniej przed śp. Frodem i śp. Zuzią,
teraz przed Tasią.

Natalia skutecznie poprawiła mi humor w ten paskudny, ponury, deszczowy dzionek. 

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Basiu nie sposób się z Tobą nie zgodzić :-).

      Usuń
  2. Cieszę się, że niespodzianka się udała i trafiłam z choinką;)Kwiatuszki też sama robiłam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o wszelkie dzierganie to nie moja bajka. Usiłowałam, ale przemilczę jakie były efekty. Co do wyplatania z papierowej wikliny to jeszcze nie próbowałam. Widząc co Ty wyczarowujesz pewnie kiedyś skuszę się.
      Niespodzianka naprawdę miła i bardzo udana oraz trafiona. Jeszcze raz bardzo dziękuję.

      Usuń
  3. Natalka robi piękne rzeczy z wikliny papierowej, sama się o tym przekonałam. Gratuluję wspaniałego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudny prezencik, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!