Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

poniedziałek, 7 grudnia 2015

Kartkomania.

Znalazłam kartkę, o której nie wiem dlaczego zapomniałam. 

 Zrobiłam ją kilka dni temu. 
Wykorzystałam obrazek (z kalendarza) namalowany ustami, czy stopą.

A te powstały zaraz po tym jak kupiłam w czwartek w netto zestaw 8 papierów
 - baz do zrobienia kartek ze świątecznymi kopertami w komplecie.

 Kupiłam też naklejki (gwiazdki i choinki)

  oraz różne rodzaje perełek




Jako papieru użyłam też tekturek usztywniających moje zakupy.
Często wykorzystuje takie rzeczy. 
Przydasie nieźle zabezpieczają i to nie byle czym.

2 komentarze:

  1. Dużo karteczek zrobiłam ( 70 co najmniej), ale w roku obyło sie bez kupowania przydasi.
    Twoje karteczki bardzo mi się podobają .

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne i bardzo świąteczne karteczki zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!