Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

piątek, 11 grudnia 2015

Prezenty.

     Chcę Wam pokazać jakie śliczności dostałam. Aż trudno opisać co poczułam, gdy zobaczyłam tą maleńką szopeczkę. To było coś w rodzaju miłości od pierwszego zobaczenia jej. W pudełeczku - dzwoneczku do sprezentowania biżuterii jest ...

  święta rodzina oraz osioł i wół.







Postaci są tak maleńkie, że aż trudno je pokazać. 
Tyle fotek, a i tak niewiele widać.
Uwierzcie mi, że twórca bardzo zadbał o detale. 

Dostałam też mój pierwszy wykrojnik
To prezent od mężusia.
Od razu chwyciłam za maszynkę i wycięłam: "wesołych świąt"  



 Przy okazji pokaże jeszcze jedną kartkę. Taką do postawienia. 





3 komentarze:

  1. Gratuluję tak wspaniałego prezentu. Karteczki śliczniutkie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał! Ta szopka jest przepiękna! I jaka maleńka :*

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!