Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 17 grudnia 2015

Przypominajka - wymianka.

     Przypominać, że za tydzień święta nie muszę, ale nie zaszkodzi przypomnieć, że najpóźniej 24.12 wszystkie uczestniczki wymianki mają być posiadaczkami prezentów od swoich Mikołajek - wymiankowych drugich połówek. Z tego co wiem nie wszyscy do tej pory otrzymali przesyłeczki, np. ja.
Było dużo czasu na przygotowanie, czy kupienie czegoś. 


     Wymianka ma sprawiać radość, dlatego jak ktoś się zapisuje, zgłasza swój w niej udział to bez względu na wszystko powinien się wywiązać i wysłać prezent. Świństwem jest przyjęcie prezentu i nie zrewanżowanie się tym samym. Osoby nieuczciwe, tylko biorące zamiast też dawać (mam na myśli oficjalne wymianki) trafiają na moją czarną listę, która znajduje się na tym blogu, na jego dole.


Moja przesyłka do Ewy Kwiatkowskiej dotarła. Oto co do niej wysłałam.



 A to Basia otrzymała od Ewy Kwiatkowskiej.
Jako pierwsze otrzymałam to zdjęcie:
przedstawia prezenty dla Klary D. od Sarenki. 
Klara D. przygotowała paczuszkę dla mnie.
Dostałam takie oto prezenty:


Te 2 (poniżej) zdjęcia to prezenty od  mrumru dla Iwony
(herbaciarka była wypełniona herbatami)

A to  mrumru znalazła w paczce od Sylwii.


Poniższą fotkę przysłała Renata C
(przedstawia prezenty od niej dla Sylwii).

9 komentarzy:

  1. moja już dotarła paczuszka a ja te dostałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, bo Ty to jesteś porządna, solidna firma. Brałaś udział w kilku wymiankach na moim blogu i nigdy nie zawiodłaś. Tylko brać z Ciebie przykład.
    Czyli od Ewy Kwiatkowskiej otrzymałaś. To też osoba godna naśladowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja paczuszka dzisiaj dotarła za którą BARDZO, BARDZO CI DZIĘKUJĘ :* Zawartość jest CUDNA :) Moja para też już otrzymała :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przesyłka doszła. Trochę jej to zajęło czasu (od poniedziałku do czwartku).

      Usuń
  4. Ja również dostałam paczuszkę od Reni, ale otworzę ją dopiero na święta, a moja paczuszka dla Magdy też poszła, zapomniałam zrobić zdjęcia co wysłałam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Renia i Sylwia - kolejne 2 solidne, uczciwe, odpowiedzialne, słowne osóbki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten ostatni prezent otrzymałam ja od Sarenki, dzisiaj wysłałam prezent do Cebie Aniu. Mam nadzieję, że to co zrobiłam spodoba Ci się i przesyłka dojdzie na czas.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sarenka to kolejna osoba, mile widziana na listach uczestników wymianek.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wysłałam i otrzymałam (mam nadzieje ze moja paczuszka dotarła bo w świątecznej zawierusze nie wiem czy otrzymałam taką informację), umnie na blogu zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!