Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

sobota, 2 stycznia 2016

Dzień Babci.

     Taką kartkę zrobiłam dla babci, mojej własnej. Ma na imię Halina i ma 88 lat. Mieszka w Bydgoszczy. Ma świetny wzrok i słuch, a jak dba o wygląd... Włosy, ubiór zawsze nienaganne.


 Kwiatki wycięłam dziurkaczem - też nowym.
Wykorzystałam wykrojniki, które doszły w sylwestra: koszyczek, listki, napis, serwetka.
2 wykrojniki mam otrzymać lada dzień.
Te prezentowane wyżej i inne można wygrać w moim candy.  
Link przekierowujący do niego znajdziecie na pasku bocznym.

5 komentarzy:

  1. śliczna kartka Halina to ma na imię moja mama która za parę dni kończy 77 lat a moja babcia żyła tez długo bo 90 lat

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka :) babci z pewnością się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna karteczka dla Babuni. Doceni to, że tak się postarałaś.

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!