Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

sobota, 30 stycznia 2016

Wymianka książkowa.


Zapraszam do udziału w wymiance książkowej.

     Akcja zaczęła się na fejbuniu, a ja ją kontynuuję na swoim blogu. Mam nadzieję, że znajdą się chętni. Każdy uczestnik kupuje jedną książkę i wysyła ją wskazanej osobie. Kto pod tym postem zgłosi chęć udziału w zabawie wysyła książkę do mnie.  Za to na swoim blogu zamieszcza info o wymiance i chętni, którzy się zapiszą – u tej osoby na blogu ! - wyślą książki admince bloga. Zasada jest prosta: zawsze wysyłasz książkę osobie, która bierze udział w akcji i na swoim blogu informuje o tym oraz zachęca do wzięcia w niej udziału.

Procedura zawsze taka sama:
1. Zabierasz banerek,
2. informujesz o tym w komentarzu pod wpisem poświęconym akcji.
To jest równoznaczne z udziałem w wymiance,
a co za tym idzie zgadzasz się wysłać książkę osobie, od której skopiowałaś banerek.
3. Zamieszczasz banerek i info o wymiance na swoim blogu
4. i czekasz na książki od osób, które u Ciebie (na blogu) zgłoszą chęć udziału w zabawie.

Wysyłasz 1 książkę, a możesz otrzymać kilka.



     Jeśli na gwiazdkę dostaliście nietrafiony prezent w postaci książki to ta zabawa jest świetnym sposobem pozbycia się jej. Ktoś może się z niej ucieszyć (bardziej niż Ty).


Przepraszam, poczułam wiosnę (w Lesznie przyjemnie, ciepło) i coś mi się pokićkało. 
Zrobiłam losowanie par wymiankowych
chociaż przecież zapisy do wymianki 2 w 1 jeszcze trwają.
Do wielkanocnej również.

(linki przekierowujące do nich na pasku bocznym)
Przepraszam za wprowadzenie w błąd ogłaszając kto dla kogo przygotowuje prezenty. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!