Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

piątek, 15 stycznia 2016

Wymianka wielkanocna.

     Mam dla Was propozycję nie do odrzucenia!!! 
Proponuję udział w wymiance wielkanocnej. 


To świetna zabawa!
oczywiście jeśli biorą w niej udział osoby: słowne, odpowiedzialne, uczciwe 
(dlatego można wysłać coś kupionego).
I takie zapraszam!

Zgłoszenia przyjmuję pod tym postem
do końca lutego tego roku.  

Następnego dnia ogłoszę kto dla kogo przygotuje prezent. 

Pary powstaną w wyniku losowania.  

Prezenty mają dojść do wymiankowych drugich połówek przed Wielkanocą!

Warunki udziału:
Udział mogą wziąć tylko osoby aktywnie prowadzące bloga
i te, które zamieszczą na nim powyższy banerek
z linkiem przekierowującym do mojego bloga.  
W zgłoszeniu proszę zaznaczać, czy jesteście skłonne wysłać przesyłeczkę poza granice naszego kraju,
czy nie.
Jeśli na Waszym blogu nie ma namiarów do Was to proszę e-mail przysłać do mnie 
(annagerszendorf@wp.pl). 

Co przygotowujemy/kupujemy?
Kartkę o tematyce wielkanocnej, prezent (według uznania uczestniczki wymianki) i słodkie. 

Dobra rada:
wysyłajcie przesyłeczki listem poleconym. Macie wtedy dowód nadania w razie gdyby prezent nie dotarł do Waszej wymiankowej drugiej połóweczki.  

Udział biorą:
1. AnGer

2. Bożena G

3. Świat według Basi
4. mikaglo 3d 5. Iwona 6. chwilo trwaj
7. Klara D.
8. Sarenka
9.  szczęśliwy zakątek
10. Kasiaaa
11. Martuszka 
12. Małgorzata Zoltek
13. Ruda 14. Anko

16 komentarzy:

  1. To ja się zgłaszam jako pierwsza:) Wysyłka tylko na terenie naszego kraju.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym się chętnie zapisała, ale nie wiem czy dam radę, a nie chce zawieść. Dobrze, że jeszcze sporo czasu, więc pewnie w lutym się odezwę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja się pisze na wymianke za granice nie wysyłam

    OdpowiedzUsuń
  4. O to i ja również się zapisuje do zabawy :)
    Z chęcią obdaruję kogoś odrobiną mojej twórczości :)
    Wysyłka na terenie naszego kraju :)
    mikaglo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezent na wypasie czy upominek? tematyka dowolna czy wielkanocna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda uczestniczka sama decyduje co sprezentuje, czy na bogato, czy nie. Wymianka wielkanocna, ale tylko kartka "musi" być zwiazana z tym świętem.

      Usuń
  6. Ja również się pisze na wymianke za granice nie wysyłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaaaaa. Bez wysyłki za granicę

    OdpowiedzUsuń
  8. Następna zabawa u Ciebie.Zapisuję się, za granicę nie wysyłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli osoby z zagranicy mogą brać udział , to zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie wezmę udział w wymiance, prezent mogę wysłać na terenie Polski:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się do udziału w wymiance. Wysyłka tylko na terenie Polski. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie zabawy. Proszę o dopisanie do listy. Zgadzam się na wysyłkę za granicę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie dołączę do grupy. Zgadzam się na wysyłkę w świat.

    OdpowiedzUsuń
  14. To i ja się zgłaszam :). Wysyłka tylko na terenie Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wahałam się do ostatniej chwili ale co tam zapiszę się i ja na wymiankę. Proszę tylko o parę z Polski.

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!