Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

niedziela, 31 stycznia 2016

Wyniki losowania par (wymianka 2 w 1).

     Zgodnie z zapowiedzią przeprowadziłam losowanie
 kto dla kogo przygotowuje prezenty 
 (1 związany z Walentynkami, drugi z okazji Dnia Kobiet
oraz słodkie; kartka, przydasie - według uznania)
w ramach wymianki 2 w 1

i oto jego wynik:


Uczestniczki:
1. AnGer
2. Bożena G
3. mikaglo 3d
4. Świat według Basi
5. Sarenka
6. szczęśliwy zakątek 

5 (Sarenka) dla 6 (szczęśliwy zakątek)
6 (szczęśliwy zakątek) dla 1 (AnGer)
1 (AnGer) dla 3 (mikaglo 3d)
3 (mikaglo 3d) dla 4 (Świat według Basi)
4 (Świat według Basi) dla 2 (Bożena G)
2 (Bożena G) dla 5 (Sarenka)

Proszę powymieniajcie się adresami i do dzieła :-).
(tylko tymi na terenie Polski!)

2 komentarze:

  1. To ja już szykuje swój prezencik dla Basi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja proszę o Twój adres, na który mam wysłać prezenty.

      Usuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!