Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

poniedziałek, 11 stycznia 2016

Wyniki mojego skrapkowo - wykrojnikowego candy.

     Wyniki mojego drugiego candy. Tym razem skrapkowo - wykrojnikowego. Ten post powinien pojawić się już wczoraj, ale to był ... Nie wiem jak nazwać ten weekend. Wynikły pewne komplikacje w wyniku których moja siostra oznajmiła światu, że jest w ciąży. Poniekąd została - przez los - zmuszona do wyjawienia tego, chociaż jeszcze chciała poczekać. Trafiła do szpitala. I wyszło szydło z worka.
Ma już synka Marcina (5.5 roku) i teraz marzy jej się córeczka.



W wyniku losowania skrapki i wykrojniki powędrują do osoby, która miała na nie chrapkę 
(tak jak i ponad 20 innych osób)...


Proszę o adres, bym mogła wysłać nagrodę. 
(annagerszendorf@wp.pl).

Powszechnie wiadomo, że pierwsze osoby raczej mają nikłe szanse na wylosowanie
dlatego 
taki sam zestaw otrzyma:


która jako pierwsza zgłosiła swój udział w moim candy.


Dziękuję wszystkim za udział w nim. 
Cieszę się, że ogłosiłam to candy, bo miałam okazję poznać kilka nowych blogów. 

10 komentarzy:

  1. Gratulację:) Dziękuję za wyróżnienie i nagrodę:) Już nie mogę się doczekać co tam wykroiłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę sie z wygranej, teraz muszę nauczyć się wykorzystywać te drobiazgi. Moje kartki do tej pory są takie bardziej proste, bez ozdób i warstw.
    Gratuluję "pierwszej zapisanej " , pewnie teraz przestaniemy zwlekać z zapisywaniem się do zabaw blogowych .
    pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla dziewczyn i dziękuję za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczne gratulacje dla wygranych a Tobie Aniu życzę mnóstwa pomysłów i inspiracji do dalszego prowadzenie takiego fajnego bloga :)
    mikaglo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranym, a Tobie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę, gratulacje dla szczęściar! ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!