Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

piątek, 19 lutego 2016

Mam i ja :-).

     Nie interesuję się modą dlatego nie wiem z jakiego powodu tyle pań nagle nosi koralikowe bransoletki. Nie wiem też czy tylko w Lesznie jest taki boom, czy w całej Polsce. Ale gdzie nie spojrzę na nadgarstkach kolorowe, ręcznie robione, proste bransoletki.
Ja zawsze lubiłam bransoletki. Różne różniste. Sama je sobie robiłam, dostawałam od zdolnych koleżanek. Te są najnowsze w mojej kolekcji. Jeszcze ciepłe :-).


 Można nosić pojedynczo, albo 2, 3 lub więcej jednocześnie.
Takie bransoletki są fajne, bo do wszystkiego pasują. 


7 komentarzy:

  1. Śliczne, ja też takie lubię nosić, zwłaszcza latem i w jasny, tęczowych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bransoletki :*
    A ja to nigdy nie mogę się zdecydować ile ich założyć, bo też bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba czas zacząć robić i sobie :), cudne, pozdrawiam cieplutko buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne, eleganckie bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  5. są rewelacyjne ! Wspaniała robota :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne branzoletki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!