Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

piątek, 12 lutego 2016

Uwielbiam wymianki.

     Nawet sobie nie wyobrażacie jak ja uwielbiam wymianki!!! Dzięki nim dostaję fajne, ciekawe, a czasem i inspirujące prezenty. Nawet słodkie, herbatki, czy kawusie bywają zupełnie inne niż te do nabycia w Lesznie. I między innymi dlatego warto brać udział w takich zabawach.
Uwielbiam ten specyficzny dzwonek domofonu (nasz listonosz dzwoni i dzwoni, strasznie długo, jak nikt inny), odbieranie przesyłki i najlepsze - jej otwieranie. Uwielbiam prezenty i niespodzianki. Zawsze się zastanawiam co też tym razem  będzie w środku. I za każdym razem najpierw z niecierpliwością czekam na listonosza/kuriera, a potem cieszę się z prezentu/ów jak dziecko.
W wymiankach super jest to, że jeśli nawet na przykład robi się kartki, czy biżuterię to kartki, bizuteria od kogoś innego są zupełnie inne niż te moje.
Dzięki wymiankom otrzymuję rzeczy, których sama nie robię, bo nie każdy wszystko potrafi. Ja jestem antytalentem jeśli chodzi o wszelakie dzierganie (druty, frywolitki, szydełko). Dekupaż - to tylko bardzo proste powierzchnie, płaskie i raczej małe. Nie próbowałam pleść papierowej wikliny.
Cieszą mnie dzieła zdolnych koleżanek zwłaszcza tych z blogów i biorących udział w wymiankach.

     Dzisiaj otrzymałam prezenty od Beaty (Szczęśliwy Zakątek) w ramach wymianki 2 w 1. Ile tego... Mnóstwo! Musiałam szybko oglądać, bo Tasia zaraz była obok. Ona też lubi prezenty :-). Usłyszy woreczki, zobaczy kokardki, wstążki, sznurki, cukierki, czy koraliki i dostaje fioła. Wszystko musi obejrzeć - bardzo dokładnie i bardzo po swojemu (kociemu). To mały ciekawski wścibuszek. Jeśli kicia da mi obstrykać moje prezenty to zamieszczę fotki, a jeżeli nie to liczę, że Beata zrobiła zdjęcia przed wysłaniem.
W paczuszce były różne różniste rzeczy. Biżuteria, słodkie, przydasie (serwetki, wstążki, kokardki, rafia, skrapki), broszka, przeróżne serduszka (m.in. filcowe uszytki), herbatki, podkładki (1 będzie dla mnie druga dla mężusia). Jeśli zapomniałam coś wymienić to zobaczycie prezenty na fotkach, które mam nadzieję pyknąć (bez "pomocy" i asysty Tasieńki).
Wielkie dzięki za prezenty!!! Jestem z nich bardzo, bardzo zadowolona!

     Ja mój prezent do Moniki (mikaglo 3d) też już wysłałam. W poniedziałek nadałam przesyłeczkę z prezentami walentynkowymi. Wkrótce skończę przygotowywanie czegoś z okazji dnia kobiet.
Mam nadzieję, że wszystkie prezenty i do wszytkich uczestniczek dotrą na czas, czyli najpóźniej przed 8.3.
Pierwsze zdjęcia prezentów już otrzymałam. Nie myślcie, że piszę to by kogoś ponaglać. Nie, nie. Spokojnie - jest jeszcze dużo czasu na przygotowanie i wysyłkę paczuszek.


Kto ma chęć może jeszcze zgłosić swój udział w wymiance wielkanocnej. 
Banerek na pasku bocznym. 








5 komentarzy:

  1. oj tak wyminki są super ja tez już dostałam super paczuszkę ale pochwalę się jak swoja wyślę

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać Aniu jak wrócę z pracy i zobaczę przesyłkę od Ciebie :) Ja już wysłałam swoją paczuszkę do Basi, zdjęcia wkrótce prześlę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w moim Kawowym Candy:) Życzę powodzenia w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Bardzo mi miło,że wymianka Ci się podoba:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudeńka dostałaś :)
    Wymianki to i ja lubię :*

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!